SOPHOS Email

SOPHOS Email łączy w sobie funkcjonalności bramki pocztowej, czyli pełnej kontroli nad pocztą przychodzącą i wychodzącą oraz zarządzania z poziomu konsoli w chumurze wraz ze wsparciem sztucznej inteligencji w skanowaniu poczty. 


Filtr antyspamowy:

Doskonale identyfikuje wiadomości typu spam niezależnie od użytego w nich języka czy treści, używając wielu różnych metod wykrywania niechcianej poczty.

Ochrona przed linkami z opóźnionym czasem kliknięcia:

SOPHOS Email wykrywa w wiadomościach linki mogące aktywować się po czasie i blokuje je natychmiast. 

Ochrona przed ransomware:

Wykrywanie ransmoware'u w załącznikach pocztowych dzieki najnowszej technologii heurystycznej oraz uczeniu maszynowemu. 

Łatwe zarządzenie pocztą:

Umożliwia użytkownikom samodzielne zarządzanie folderem kwarantanny oraz definiowanie indywidualnych czarnych-/białych list poprzez specjalny portal użytkownika.

Filtr reputacyjny:

Nieustannie rozpoznaje i odrzuca do 90% niechcianej poczty w oparciu o filtry reputacji zanim wiadomość zostanie przekazana do odbiorcy.

Zatrzymuje malware:

Blokuje wirusy, wyłudzanie danych poprzez podszywanie się pod inne organizacje oraz niechcianą korespondencję używając dwóch komercyjnych silników antywirusowych, sprawdzania typów MIME oraz filtrów rozszerzeń.

Synchronizacja z usługami katalogowymi:

integracja z Active Directory oraz Azure Active Directory automatycznie synchronizuje użytkowników i grupy ułatwiając konfigurację polityk.

Funkcjonalność

Antyspam

Serwis reputacyjny z zaimplementowanym monitorem kampanii spamowych oparty na opatentowanej technologii wykrywania powtarzających się wzorców

Zaawansowane techniki wykrywania spamu: RBL, heurystyka, sprawdzanie SPF, DKIM, DMARC

Blokowanie spamu i malware’u w czasie transakcji SMTP

Wykrywanie fałszywych linków w wiadomościach email

Globalne czarne- i białe listy dla domen i adresów

Weryfikacja odbiorcy w oparciu o konto w Active Directory

Skanowanie malware’u

Skanowanie ruchu pocztowego SMTP oraz POP3

Komercyjny silnik antywirusowy

Skanowanie skompresowanych archiwów przesyłanych w załącznikach niezależnie od liczby spakowań

Skanowanie wiadomości poczty typu embedded

Blokowanie podejrzanych i niechcianych plików w oparciu o sprawdzanie poprawności budowy MIME

Kwarantanna nieskanowalnych lub zbyt dużych wiadomości

Filtrowanie poczty dla nieograniczonej liczby domen pocztowych i skrzynek

Szyfrowanie

Niezauważalne dla użytkowników szyfrowanie i deszyfrowanie poczty SMTP

Zupełnie transparentne, bez konieczności instalacji dodatkowego software’u czy oprogramowania klienckiego

Wsparcie dla S/MIME, OpenPGP oraz TLS

Skanowanie treści/malware’u również dla zaszyfrowanych wiadomości

Centralne zarządzanie - bez potrzeby dodatkowej dystrybucji kluczy czy certyfikatów

Możliwość szyfrowania wiadomości przez dodatek do Microsoft 365. 

Zarządzanie

Codzienne rozsyłane raporty z kwarantanny poczty użytkowników

Konfigurowalny Portal Użytkownika do samodzielnego zarządzania pocztą dostępny w 15 językach

Anonimizowane raporty w celu zapewnienia poufności danych osobowych

Ponad 50 gotowych zintegrowanych raportów

Eksport raportów do plików PDF lub CSV

Codzienne raporty wykonawcze dostarczane pocztą elektroniczną

Konfigurowalna stopka wiadomości i informacje prawne o firmie

Kreator instalacji i rzetelna pomoc kontekstowa

Korzyści

Zwiększa produktywność pracowników poprzez utrzymywanie ich skrzynek bez niechcianej poczty

Chroni użytkowników przeciwko kradzieżom ich tożsamości i innymi niebezpiecznymi zdarzeniami

Zapobiega przestojom w sieci korporacyjnej oraz utracie danych spowodowanych infekcjami przez malware

Redukuje ryzyko odpowiedzialności prawnej poprzez automatyczne szyfrowanie poczty

Zmniejsza obciążenie łączy internetowych poprzez wczesne odrzucanie wiadomości

Redukuje dzienny nakład pracy administratora umożliwiając użytkownikom zarządzanie kwarantanną